ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

13/11/10

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α1 ΚΑΙ Α2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

Α’ κατηγορία
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΒΑΡΒ.  -  ΠΦΟ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ  2-4
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΜΑΓ. - ΔΑΦΝΗ                               1-0
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Π. -   ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΧΕΙΜ            3-0
ΞΕΝΟΦΩΝ  -  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ                            2-2
ΔΟΞΑ Ν. ΜΑΝ/ΔΑΣ -   ΑΡΗΣ ΣΤΡΕΦΙ                5-0
ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ -   ΑΛΦΕΙΟΣ ΕΠΙΤ                       7-0
ΑΙΑΣ ΓΑΣΤ.  -  ΗΛΕΙΑΚΟΣ ΛΕΧ                          1-2
ΗΦΑΙΣΤΟΣ 0 ΚΑΣΤΡΟ                                         3-0

Βαθμολογία (σε 9 αγώνες)
Δάφνη 2
Πανόπουλο 22
Δόξα 22
ΠΑΟΒ 21
Λαμπέτι 17
Ηλειακός 16
Ήφαιστος 16
Μαγούλα 16
Ξενοφών 14
Χειμαδιό 12
Αίας 11
Βαρβάσαινα 8
Προοδευτική 6
Αλφειός 4
Στρέφι 0




Α2 κατηγορία
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΑΒ. -   ΠΕΛΟΠΑΣ ΠΥΡΓΟΥ       4-3
ΑΟ ΑΜΠΕΛΩΝΑ  -  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΑΛ             0-5
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΕΟΧ.   - Λ. ΑΣΤΗΡ ΣΚΟΥΡ.               1-0 
ΑΟ ΧΑΒΑΡΙ -   ΗΛΕΙΑΚΟΣ ΒΑΡΘ                           2-1
ΠΑΟ ΚΑΚΟΒΑΤΟΥ -   ΠΑΝΩΛΕΝΙΑΚΟΣ             4-2
ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ -   Ν. ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΟΥΝ                 2-1


Βαθμολογία (σε 9 αγώνες)
1. ΠΑΟ Κακοβάτου 25
2. Ολυμπιακός 22
3. Αργοναύτης 19
4. Χάβαρι 18
5. Αχιλλέας 18
6. ΑΕΚ 16
7. Ηλειακός 14
8. Πέλοπας 13
9. Λ. Αστήρ 13
10. Νίκη 13
11. Ερμής 12
12. Αναγέννηση 10
13. Πανωλενιακός 5
14. Ν. Απόλλων 3
15. Αμπελώνας 3
16. Πελόπιο -
* ΑΕΚ και Νίκη έχουν ένα ματς λιγότερο
                                                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> παραμένει σταθερός και προσηλωμένος στις αρχές και τις αξίες που εξέφρασε κατά την προεκλογική περίοδο. Οι θέσεις του συνδυασμού εκφράζονται υπεύθυνα με τις δημόσιες τοποθετήσεις, οι οποίες προκύπτουν μέσα από την διαδικασία της συνεργασίας, της συνεννόησης και της συναντίληψης  με τα στελέχη του. Οι απόψεις μας αυτές απηχούν και εκφράζουν τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε στις εκλογές της 7ης Νοέμβρη, τον οποίο ευχαριστούμε ολόψυχα, ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> θα είναι πάντα πιστός και αξιόπιστος συμπαραστάτης των πολιτών.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>>, και οι εκλεγμένοι  πρόεδροι των τοπικών διαμερισμάτων του Λεπρέου, Ταξιαρχών, Νεοχωρίου, Πρασιδακίου και Γιαννιτσοχωρίου που εκλέχτηκαν με τον συνδυασμό <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> ΔΙΑΨΕΥΟΥΝ ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ την αναφορά, του υποψηφίου δημάρχου κυρίου Πανταζή Χρονόπουλου ότι τον στηρίζουν στην επαναληπτική εκλογή της 14ης Νοεμβρίου. Η αναφορά  αυτή που έγινε κατά την χθεσινή προεκλογική ομιλία στην Ζαχάρω  ξεπερνά κάθε όριο. Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> δεν ετεροκαθορίζεται,  έχει ταυτότητα και αυτονομία και δεσμεύεται μόνο από την εντολή και την εμπιστοσύνη  των πολιτών που τον τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου. Η εμπιστοσύνη αυτή δεν χαρίζεται και δεν παραχωρείται σε κανέναν. Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> παραμένει σταθερός και προσηλωμένος στις αρχές και τις αξίες που εξέφρασε κατά την προεκλογική περίοδο. Οι θέσεις του συνδυασμού εκφράζονται υπεύθυνα με τις δημόσιες τοποθετήσεις, οι οποίες προκύπτουν μέσα από την διαδικασία της συνεργασίας, της συνεννόησης και της συναντίληψης  με τα στελέχη του. Οι απόψεις μας αυτές απηχούν και εκφράζουν τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε στις εκλογές της 7ης Νοέμβρη, τον οποίο ευχαριστούμε ολόψυχα, ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> θα είναι πάντα πιστός και αξιόπιστος συμπαραστάτης των πολιτών.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΙΑΣ!ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Η ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ Σ'ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ!
Από το χρήστη Ανώνυμος στις MHNYMA στις 2:55 μμ


Θα απαντήσω στον φίλο παραπάνω που λέει,που ήταν οι"σωτήρες" μας. Εκεί που ήταν και ο άλλος "σωτήρας" σας,ο Πανταζής.Στην Αθήνα.Που αφού πήρε σύνταξη και τα οικονόμησε από τις λαμογιοδουλειές του (όλοι ξέρουν την ιστορία του ψιλού και του κοντού και πόσα πήρε από την επικύρηξη),την άραξε στην Ζαχάρω και για να μην βαριέται είπε να "σώσει" και την Ζαχάρω από την "καταστροφή".Στην πραγματικότητα ικανοποιούσε την αρρώστεια της φιλοδοξίας του για προβολή και διαφήμιση,συνδυάζοντας το τερπνό μετά του ωφελίμου.Οχι αλήθεια ότι αγαπάει τόσο πολύ την Ζαχάρω.Εσύ λές συνεχώς και δημόσια ότι αγαπάς την μάννα σου?Αυτό θεωρείται a priori δεδομένο.Οταν βγαίνεις συνεχώς στον κόσμο και το διατυμπανίζεις,τότε κάτι ύποπτο συμβαίνει. Δεν νομίζω ότι υπάρχει Ζαχαραίος που να αγαπάει την Ζαχάρω λιγότερο από τον Πανταζή.Και αυτοί οι δυο λαμπροί επιστήμονες,Αλεξανδρόπουλος και Αγραπιδάς,με τόση λαμπρή σταδιοδρομία,από αγάπη για τον τόπο τους κατέβηκαν στην Ζαχάρω να την βοηθήσουν να ακολουθήσει τον δρόμο της ανάπτυξης και της προκοπής.Να τραβήξουν τους Ζαχαραίους από τα νύχια του θηρίου.Αλλά δυστυχώς αυτοί δεν θέλουν.Ο μαζοχισμός σε όλο του το μεγαλείο.Και αντί να τους ευχαριστείτε που καταδέχθηκαν να αναστείλουν την επιστημονική τους δραστηριότητα και να ασχοληθού με την Ζαχάρω,προσφέροντας της την παιδεία τους και την επιστομονική τους κατάρτιση για την ανάπτυξη της,τους βρίζετε και τους προσάπτετε κούφιες κατηγορίες. Στην Ζαχάρω ισχύσει αυτό που λέει ο λαός: Κάποιου του χαρίζανε ενα γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ 42%, Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο... στις 3:21 μμ


kale mou anthrope, simerizome tis apopsis sou... ena prama tha sou pw, me olo ton sevasmo.DEN TON THELO TON GAIDARO SOU re, PARTON PISO KAI PIGENETON APO KI POU IRTHE.varethika ta gaidouria, einai tebelika kai theloun na masoulane sinexia kai pane poli siga.den theloume sthn ZAHARO gaidouria valto sto mialo sou kala.theloume maxima zoa pou na palevoun ta lemarga kai agria, tous gipes pou trefonte apo ta koufaria.theloume zoa pou tha agonizode gia tin ageli tous akoma kai an xeroun oti an ta valoun me megalitera zoa tha pethanoun ala pote den tha egatalipsoun xesmena apo ton fovo......elpizo na katalaves ti krivoun oi lexis mou kai na min krineis ton alon apo to an einai epistimonas, voskos, batsos. me agaph ZAHAREOS 19 (agrotis)
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ 42%, Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο... στις 6:54 μμ


Σιγά ρε μεγάλε εσύ, αγρότη (δήθεν)! Τα σκεφτόσουν πολύ όλα αυτά τα έξυπνα που είπες; Ο άνθρωπος παραπάνω είπε το αυτονόητο, δεν προσέβαλλε όποιον δεν έχει σπουδάσει. Μάλλον εσύ ήθελες να παρεξηγηθείς. Και μην μας λες ότι ο Χρονοπουλος έχει θυσιαστεί για τίποτα - μας συγκινεί η αφέλειά σου! Κάποιοι τον ψηφίζουν, με μια ψευδαίσθηση ότι προσφέρει στον τόπο, ενώ ο άνθρωπος το μόνο που κάνει είναι να κονομά ο ίδιος και οι μπράβοι του, και να προβάλλεται με λάθος τρόπο. Τη Δευτέρα έχει το "SUGAR TOWN - Η επόμενη ημέρα" στις 11 το βράδυ στην ΕΤ1. Δες το και πες μας και τότε αν σε εκφράζει αυτή η ξεφτίλα του δημάρχου σου, όπως αποτυπώνεται στην ταινία.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ 42%, Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο... στις 7:50 μμ

ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ

MHNYMA

Ελπίζω να μη γίνει έτσι. Πάντως έχουν αγχωθεί οι οπαδοί του Πανταζή, δες πόσα μηνύματα έχουν γράψει σήμερα! Και είναι πολύ επιθετικοί. Άσε που κατεβάζουν τους πάντες στη Ζαχάρω, μη και τους ξεφύγει καμία ψήφος! Φαντάσου αν κέρδιζαν τι έχουν να κάνουν από Δευτέρα! Αυτή η βρωμιά του Χρονόπουλου και των τσάτσων του πρέπει να σταματήσει! Όλοι μαζί να βοηθήσουμε για αυτό!
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ στις 12:13 μμ

MHNYMA

Φοβερό και παράδοξο φαινόμενο ενδεχομένως να συμβεί αύριο στη Ζαχάρω.Πσγκόσμια πρωτοτυπία. Ο λαός της Ζαχάρως θα εκλέξει έναν πρώην χωροφύλακα,ο οποίος με την σειρά του θα ΔΙΟΡΙΣΕΙ τον Δήμαρχο Ζαχάρως. Το είπα σε ένα φίλο μου από μια φυλή της Γκάνα της Αφρικής.Εσκασε στα γέλια.Αυτά δεν γίνονται ούτε εκεί!!!

Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ στις 1:04 μμ

ΕΔΩ "DIMIOS"

Απόφαση για την ποιότητα της ζωής μας.

Διαβάζοντας τις θέσεις των φίλων του blog διαπιστώνουμε ότι έχει γίνει σαφές το διακύβευμα της αυριανής ημέρας. Όμως ακόμα και αυτή τη στιγμή υπάρχουν και δεύτερες μικροπολιτικές σκέψεις που τίποτα το θετικό δεν έχουν να προσφέρουν στο τόπο μας  αλλά μόνο σε κάποιους που νομίζουν ότι αμέτοχοι όντας θα τους περιμένουν οι ελπίδες μας και οι αγωνίες μας. Δυστυχώς όμως αυτά που πολεμάμε δεν περιμένουν. DIMIOS



Ιστολόγιο: ΠΡΕΖΑ TV ©
Ανάρτηση: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ…ΕΒΓΑΛΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ!!!
Σύνδεσμος:
http://prezatv.blogspot.com/2010/11/blog-post_2875.html

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Στην πραγματικότητα ο κόσμος της Ζαχάρως έθεσε τον Πανταζή σε αργία και θα τον κηρύξει και έκπτωτο και όχι μόνον.Ολόκληρος ο Ελληνικός λαος. Ο Πανταζής έχει καταδικαστεί για δεκάδες παραβάσεις καθήκοντος,πρόδωσε δηλαδή την εμπιστοσύνη και τον όρκο που έδωσε στον λαό της Ζαχάρως και σε όλο τον Ελληνικό λαό,να τηρεί το καθήκον του.Διώκεται σε βαθμό κακουργήματος για απιστία προς το δημόσιο,δηλαδή για απιστία προς τον λαό.Εγραψε στα παλιά του τα παπούτσια τους Νόμους που ο ίδος ο λαός θεσμοθέτησε,εγραψε δηλαδή στα παλιά του τα παπούτσια τον λαό της Ζαχάρως. Και αντί ο λαός της Ζαχάρως να τον αλείψει πίσσα και πούπουλα και να τον πετάξει έξω από την Ζαχάρω η μάλλον κάτι ποιο απλό να τον στείλει σπίτι του,τον ξαναψηφίζει.Ισως από πλάνη,ίσως από άγνοια ,ίσως από εκφοβισμό,ίσως από μικροσυμφεροντολογισμό. Πολλοί μιλάνε για τα έργα που έγιναν στην Ζαχάρω και τα αποδίδουν στον Πανταζή και στις γνωριμίες του.Είναι μεγάλο λάθος. Τα σημαντικά έργα στην Ζαχάρω έγιναν μετά τις φωτιές του 2007 και δεν οφείλονται στον Πανταζή αλλά στην μάννα με τα τέσσερα παιδιά από του Κουμουθέκρα που ο χαμός τους συγκίνησε όλη την υφήλιο και έστελνε αφειδώς βοήθεια στηνΖαχάρω. Σε αυτή την οικογένεια οφείλονταιτα μεγάλα έργα και οχι στον Πανταζή.Ο Πανταζής απλώς ήταν ένας διαχειριστής αυτής της βοήθειας και μάλλιστα κακός. Αξίζει στην Ζαχάρω καλλίτερη τύχη.Εχει πολλούς ικανούς ανθρώπους να βοηθήσουν στην χάραξη μιας καλλίτερης πορείας στο μέλλον.Δόθηκε στον λαό της Ζαχάρως μια μεγάλη ευκαιρία την προηγούμενη Κυριακή με το να αναδείξει δήμαρχο η τον Αγραπιδά η τον Αλεξανδρόπουλο.Δεν είχε σημασία ποιον από τους δύο.Αν και δύσκολα να επιτύχει,του ξαναδίνεται πάλι μια ευκαιρία αύριο.Μετά θα είναι άξιος της τύχης του. Πρέπει το όνομα Ζαχάρω να σταματήσει να είναι συνώνυμο της λαμογιάς,της ρεμούλας του τραμπουκισμού.Πρέπει,ακούγοντας κάποιος Ζαχάρω,να φέρνει στο νού του,όμορφες παραλίες,φυσικές ομορφιές,την λιμνη Καιάφα,τον ναό του επικούερειου Απόλλωνα,την Αρχαία Ολυμπία,ήσυχους και φιλόξενους κατοίκους και όχι να φέρνει στο μυαλό του βίντεο με πυροβολισμούς,τραμπουκισμούς και απειλές η ανούσια και σαχλά έργα με Ρωσίδες. Αλλη μια ευκαιρία αύριο.Μετά ΤΕΛΟΣ.
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ στις 10:14 πμ

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ

Διβάστε και μια επιστολή-καταπέλτη του Σχίζα για τον Πανταζή εδώ: http://gortinia.blogspot.com
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ την 13/11/2010


Να μιλάς καλύτερα, σε παρακαλώ! Εσύ που βρίζεις, το μόνο που καταφέρνεις είναι να μας δείχνεις από ποιους θέλουμε να προστατέψουμε τη Ζαχάρω! Άξιος ο μισθός σου!
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ 42%, Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο... στις 12:07 μμ


ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΦΕΛΗΣ..ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΣΤΙΡΙΞΑΝΕ ΚΥΡΙΕ.ΘΕΣ ΟΝΟΜΑΤΑ Η ΕΣΥ ΔΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΣΕΣ ΤΟ ΔΗΜΟ?ΑΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΘΗΜΕΝΟΙ.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>>, και οι ε... στις 12:08 μμ


Ελπίζω να μη γίνει έτσι. Πάντως έχουν αγχωθεί οι οπαδοί του Πανταζή, δες πόσα μηνύματα έχουν γράψει σήμερα! Και είναι πολύ επιθετικοί. Άσε που κατεβάζουν τους πάντες στη Ζαχάρω, μη και τους ξεφύγει καμία ψήφος! Φαντάσου αν κέρδιζαν τι έχουν να κάνουν από Δευτέρα! Αυτή η βρωμιά του Χρονόπουλου και των τσάτσων του πρέπει να σταματήσει! Όλοι μαζί να βοηθήσουμε για αυτό!
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ στις 12:13 μμ

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ

ΣΥΧΑΙΡΩ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ Κ.ΑΓΡΑΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΣΤΑΣΗ.ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΞΙΕΣ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Κ.ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>>, και οι ε... την 12/11/2010


pantazi apopse tin glastra tin ksan8ia den tin eixes dipla sou giati malosate mipos..
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ την 12/11/2010

psifiste tous kleftes tin kiriaki na tous ksana bgalete..8elete tromokratia stin zaxaro sas aresei auton pou brizete oli ekei pate meta mprabo sas...
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ την 12/11/2010


με εκπληξη εμαθα οτι προλογισε ο καστρινος ο δημαρχος γαστουνης το πανταζη χρονοπουλο πιεστηκε κομματικα ισως δεν εξηγειται αλλιως γιατι οιδιος δεν εχει καμια σχεση με τον ιδιο ο καστρινος εχει κανει μεγαλο εργο δεν εχει καταδικες η μηπως εχει και απορω δεν ντρεπεται η επειδη ειναι νικητης και το αξιζει κανει χαρες και ταυτιζεται με το χρονοπουλο
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ την 12/11/2010


ο συνδιασμος ''ΑΝΑΤΟΛΗ'' και ο συνδιασμος ''ΝΕΔΑ'' εχουν αλλο οραμα για τον τοπο τους αγαπανε τον τοπο τους μια ψηφοφορος με οραμα και ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ την 12/11/2010


λογω ταξιματος το βλεπω
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑ... την 13/11/2010

Και πάλι δεν το βλέπω να γίνεται ετσι,ακόμη και λόγω ταξίματος.Ο Δήμαρχος που θα εκλεγεί με υον τρόπο αυτό θα είναι δήμαρχος με όλη την σημασία της λέξης και όχι αντιδήμαρχος εκτελών χρέη δημάρχου,μέχρι τις επόμενες εκλογές.Από την άλλη ο Πανταζής που θα βρίσκεται σε αργία και μάλλον οδεύει για έκπτωση,έστω και από τα παρασκήνια θα θέλει να κινεί τα νήματα του Δήμου αυτός.Πιστεύεις λοιπόν ότι ο Πανταζής θα προτιμήσει να κάνει Φιγαλιώτη Δήμαρχο η κάποιον από τους δικούς του Ζαχαραίους δημοτικούς σύμβουλους που φρόντισε μάλλιστα να εκλεγούν με αρκετούς ψήφους και να είναι του χεριού του?Μάλλον το δεύτερο. Αν έταξε κάτι τέτοιο σε Φιγαλιώτη,θα τον γελάσει.Ετσι απλά όπως το διαβάζεις.
Από το χρήστη Δημήτρης Βλαχόπουλος στις Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑ... την 13/11/2010


Σωστά ο κόσμος της Ζαχάρως αποφάσισε κ έδειξε ότι σε 5 συνδυασμους έδωσε το 45,5% στον Πανταζή κ αφησε τους ετεροδημότες πίσω, για να τους δείξει ότι η πολιτική κ τα προβλήματα του τόπου δεν λύνονται με τα καλοκαιρινά μπάνια(για τον Αγραπιδά τα μπάνια γιατι ο Αλεξανδρόπουλος ούτε γι αυτό δεν έρχεται Ζαχαρω).Τον Πανταζή σε αργία θα τον θέσει ο κόσμος της Ζαχάρως όταν αυτός θα αποφασίσει κ όχι πολιτικοί που στέλνουν την χώρα σε χρεωκοπία κ ξεπουλημα (χειρότεροι απο τον δήμαρχο σίγουρα).Όσο για την ανακοίνωση της ΑΝΑΤΟΛΗΣ μάλλον πρέπει να ψαχτούν περισότερο γιατί οι προεδροι που έχουν εκλεγη με τον συνδυασμό του Αγραπιδά ηταν στην συγκέντρωση κ όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκαν όταν τους προσφώνυσε ο Πανταζής αλλά των συνεχάρηκαν μετά την ομιλία κ οι πέντε...
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ την 13/11/2010


ΦΥΣΙΚΑ! Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΠΕΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΗΜΟΤΩΝ ΜΑΣ ΟΣΟΙ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΞΙΟ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΓΡΑΠΙΔΑ, ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!
Από το χρήστη Ανώνυμος στις      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>>, και οι ε... την 13/11/2010


ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ....
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΙΛΗΣΕ Ο ΠΑΝΑΤΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΖΑΧΑΡΩ την 13/11/2010


xipniste ZOA anixte ta matia sas, vgalte tis paropides.otan katevenete zaharo miliste me kosmo kade kamia volta sta xoria mas AFOUGRASTITE.....h zaharo den einai o koutavos to para thin kai to enastron.ama den vlepete tis diafores tou tote kai tou tora iste STRAVADIA.xriazomaste atoma me pigmi kai dinami pou xeroun na agonizode.apo pou irthan oi sotires mas ti theloun sthn zaharo!!!!mas agapisan etsi xafnika kai irthan na mas sosoun. ELEOS....oustttt erxete deftera
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ 42%, Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο... την 13/11/2010

Εγω το καταλαβαινω ηφιγαλεια δεν το εχει και θα της μεινει η ΧΑΡΑ
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑ... την 13/11/2010


ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΩΡΟ
Από το χρήστη Ανώνυμος στις Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑ... την 13/11/2010

12/11/10

     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>>, και οι εκλεγμένοι  πρόεδροι των τοπικών διαμερισμάτων του Λεπρέου, Ταξιαρχών, Νεοχωρίου, Πρασιδακίου και Γιαννιτσοχωρίου που εκλέχτηκαν με τον συνδυασμό <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> ΔΙΑΨΕΥΟΥΝ ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ την αναφορά, του υποψηφίου δημάρχου κυρίου Πανταζή Χρονόπουλου ότι τον στηρίζουν στην επαναληπτική εκλογή της 14ης Νοεμβρίου. Η αναφορά  αυτή που έγινε κατά την χθεσινή προεκλογική ομιλία στην Ζαχάρω  ξεπερνά κάθε όριο. Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> δεν ετεροκαθορίζεται,  έχει ταυτότητα και αυτονομία και δεσμεύεται μόνο από την εντολή και την εμπιστοσύνη  των πολιτών που τον τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου. Η εμπιστοσύνη αυτή δεν χαρίζεται και δεν παραχωρείται σε κανέναν. Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> παραμένει σταθερός και προσηλωμένος στις αρχές και τις αξίες που εξέφρασε κατά την προεκλογική περίοδο. Οι θέσεις του συνδυασμού εκφράζονται υπεύθυνα με τις δημόσιες τοποθετήσεις, οι οποίες προκύπτουν μέσα από την διαδικασία της συνεργασίας, της συνεννόησης και της συναντίληψης  με τα στελέχη του. Οι απόψεις μας αυτές απηχούν και εκφράζουν τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε στις εκλογές της 7ης Νοέμβρη, τον οποίο ευχαριστούμε ολόψυχα, ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> θα είναι πάντα πιστός και αξιόπιστος συμπαραστάτης των πολιτών.

ΜΙΛΗΣΕ Ο ΠΑΝΑΤΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΖΑΧΑΡΩ

Πρίν λίγο τελείωσε η κεντρική και τελευταία εκδήλωση - ομιλία του κ. Πανταζή Χρονόπουλου στην Ζαχάρω.
Αυτή την φορά τον προλόγησε ο φίλος του και Δήμαρχος Γαστούνης κ. Καστρινός. 
Εκπλήξη προκάλεσε σε όλους που βρέθηκαν ότι ο υποψήφιος δήμαρχος ανακοίνωσε ότι ήταν εκεί όλοι οι πρόεδροι των κοινοτήτων (τοπικών συμβουλίων) όπου ήρθε πρώτος ο συνδιασμός του κ. Αγραπιδά. !!!!!!
Μίλησε στο ίδιο στύλ που έχει συνηθήσει να μιλάει ξαναείπε την ιστορία με τον κ. Αλεξανδρόπουλο και το "θέμα" των παραλιακών οικοπέδων-αγροτεμαχίων και αναφέρθηκε επίσης στην στήριξη που του παρείχε ο πρώην Υπουργός κ. Αβραμόπουλος. Ο κόσμος ήταν αρκετός όχι όμως στα επίπεδα της προηγούμενης εβδομάδας.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σε επιστολή - ανακοίνωση που μου έστειλε ο συνδιασμός "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ότι οι υποψήφιοι του ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ τον συνδιασμό του κ. Πανταζή Χρονόπουλου.
Η ανακοίνωση θα αναρτηθεί μόλις λυθεί ένα τεχνικό πρόβλημα.

ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΨΕ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ;;;;;;;;

Όλοι θα δούμε απόψε και θα ακούσουμε τις δύο ομιλίες των κ.κ. Αλεξανδρόπουλου και Χρονόπουλου. Ίσως μας πουν τα ίδια που έχουμε ακούσει όλες αυτές τις μέρες.
Με το τραγούδι "τα γίδια μπήκαν στο μαντρί" έκλεισε την ομιλία του ο Πανταζής (όπως μας σχολίασε ένας φίλος) χορεύοντας και γλεντώντας.
Ο κ. Αλεξανδρόπουλος συνεχώς κατηγορούσε την απερχόμενη δημοτική αρχή.

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?????
Θα σοβαρευτούμε ??????

ΕΔΩ ΚΛΕΒΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΛΕΝΤΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΊΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΟ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ???
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΑΥΡΙΟ????
ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ.......
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ..........

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΣΑΒ/ΚΟΥ Α1 ΚΑΙ Α2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

Α’ κατηγορία
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΒΑΡΒ.  -  ΠΦΟ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΜΑΓ. - ΔΑΦΝΗ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Π. -   ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΧΕΙΜ
ΞΕΝΟΦΩΝ  -  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ
ΔΟΞΑ Ν. ΜΑΝ/ΔΑΣ -   ΑΡΗΣ ΣΤΡΕΦΙ
ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ -   ΑΛΦΕΙΟΣ ΕΠΙΤ
ΑΙΑΣ ΓΑΣΤ.  -  ΗΛΕΙΑΚΟΣ ΛΕΧ


Α2 κατηγορία
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΑΒ. -   ΠΕΛΟΠΑΣ ΠΥΡΓΟΥ
ΑΟ ΑΜΠΕΛΩΝΑ  -  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΑΛ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΕΟΧ.   - Λ. ΑΣΤΗΡ ΣΚΟΥΡ.
ΑΟ ΧΑΒΑΡΙ -   ΗΛΕΙΑΚΟΣ ΒΑΡΘ
ΠΑΟ ΚΑΚΟΒΑΤΟΥ -   ΠΑΝΩΛΕΝΙΑΚΟΣ
ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ -   Ν. ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΟΥΝ

ΜΠΑΡΑΖ ΚΛΟΠΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΖΑΧΑΡΩΣ

Συνέχεια είχαμε σήμερα στις κλοπές που έφτασαν τις επτά. Από το Πρασιδάκι έως τον Καϊάφα είχαμε μέσα σε λίγες ώρες σοβαρά κρούσματα κλοπών που με θράσος μπούκαραν στα σπίτια από όποια πόρτα ή παράθυρο βρήκαν ανοικτό.
Σαν άνεμος κυκλοφόρησαν στα χωριά μας και το σπουδαιότερο δεν τους είδε κανείς. Προς το παρών δεν υπάρχουν μάρτυρες για το κατάλαβε κανείς κάτι.
Σε κατοικία 65χρονου και πάλι στον Κακόβατο, μπήκαν σήμερα από το μπαλκόνι και από εκεί "σήκωσαν" στην κυριολεξία όλα τα χρυσαφικά και τα μετρητά της οικογένειας. Μάλιστα ο ιδιοκτήτης  έκανε εργασίες έξω από την οικία του.
Το Θράσος των κλεφτών έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

 ΧΘΕΣ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΡΙΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΧΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ '' ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ''


Read more: αμαρτωλό: ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ http://amartolo.blogspot.com/2010/11/blog-post_4017.html#ixzz155WK5Zbf



ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ..ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΒΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΕΙ..ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙΣ?ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΤΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ,ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.(3,5 ΧΡΟΝΙΑ)

Read more: αμαρτωλό: "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ http://amartolo.blogspot.com/2010/11/blog-post_5959.html#ixzz155Wn20Yr



Οι ανακοινώσεις είναι πράγματι σαφείς. Εσύ είσαι σίγουρος οτι είσαι "ενεργό μέλος" του συνδιασμού Ανατολή?

Read more: αμαρτωλό: "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ http://amartolo.blogspot.com/2010/11/blog-post_5959.html#ixzz155X6xdup

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ ΟΛΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΡΑΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ.ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ..
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ.ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.
ΠΑΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΧΑΣΑΤΕ.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 4:56 μμ


Είσαι σίγουρος ότι οι πιέσεις πρόερχονται από τον Αλεξανδρόπουλο;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 5:00 μμ


ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ: ΑΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ, ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΣΕΡΝΑΝ ΤΩΡΑ; ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 2 Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΟΥ;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 5:05 μμ


ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΖΑΧΑΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟ... ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΘΗΤΕΙΑ ( Ή ΘΗΤΕΙΕΣ, ΜΗΠΩΣ;) ΠΑΝΤΑΖΗ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΧΑΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΗΚΑΜΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΩΣ ΔΗΜΟΣ, ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ (ΜΑ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ;), Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΗΘΙΚΗ... Ε, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ!
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ στις 5:10 μμ


Ε - ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΖΗ! ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ/ΦΙΛΗ, ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ, ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ.
ΛΑΜΠΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ!
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ... στις 5:16 μμ

ΜΗΝΥΜΑTA ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

To περίμενα ότι στον β' γύρο θα άρχιζε ο πόλεμος στους αντιπάλους του Πανταζή, αλλά όχι κι έτσι! Γιατί τέτοια χτυπήματα στον Αγραπιδά; Τον βγάλαμε άχρηστο - έλεος πια! Αν είχε εκδηλωθεί υπέρ Πανταζή, μήπως όλα θα ήταν ωραία και καλά; Όσοι πιστέψαμε στον Κώστα, έχουμε κι άποψη και δεν είμαστε κατευθυνόμενοι. Θα κάνουμε ό,τι μας υπαγορεύει η συνείδησή μας, οπότε ας μην προσπαθούν κάποιοι να μας επηρεάσουν με απειλές ή ψέματα για να πάμε στον Πανταζή. Τουλάχιστον η πλευρά του Αλεξανδροπούλου δεν είναι τόσο πιεστική.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ


Αυτό που κανείς δεν έχει τονιστεί καθόλου, και απορώ γιατί κανείς δεν το αναφέρει: ασχέτως τί ψήφισε κανείς στον α' γύρο, γνωρίζει ότι δίνοντας την ψήφο του τώρα στον Αλεξανδρόπουλο, αυτός θα είναι κι ο νέος δήμαρχος. Ψηφίζοντας όμως τον Χρονόπουλο, ποιος θα είναι άραγε ο νέος Δήμαρχος; Ο ίδιος; Αποκλείεται, για τους γνωστούς λόγους που έχουν να κάνουν με το κοινό Ποινικό Δίκαιο. Άρα; Θα διορίσει στη θέση όποιον ο ίδιος γουστάρει; Σε οποιαδήποτε άλλη πόλη, ψηφίζεις κάποιον για να εκλεγεί ο ίδιος - αυτό που συμβαίνει με τον Πανταζή ,είναι ανήκουστο, κι ελάχιστα κολακευτικό για την πόλη μας.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ... στις 4:43 μμ
Αν ψηφίσει κάποιος Χρονόπουλο, μήπως ξέρει και να μας πει ποιος θα είναι δήμαρχος; Ή θα μείνουμε με την απορία;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 4:46 μμ


Πες τα Χρυσόστομε! Ας αφήσουμε τον έκπτωτο να καθορίζει για όσα χρόνια ακόμη θέλει τις τύχες μας, και μετά ας κάτσουμε εμείς στην πλατεία να παραπονιόμαστε για την παρακμή που μας έχει φέρει. Αν ο Αγραπιδάς μείνει έξω από την τωρινή μάχη (ευνοώντας ουσιαστικά τον Χρονόπουλο), δεν πρόκειται να γίνει δήμαρχος ποτέ, πολύ απλά. Ο Χρονόπουλος και τα τσιράκια του θα συνεχίζουν για πολύ καιρό να κάνουν κουμάντο. Κι ας σταματήσουν ορισμένοι να το παίζουν ότι δήθεν θέλουν να κρατήσουν τον Κώστα καθαρό και "Αλέκιαστο". Τους ξέρουμε καλά, δεν μας πείθουν. Όπως δεν πείθουν και τον ίδιο.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στις 4:53 μμ

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Παρακαλώ τους φίλους που σχολιάζουν να βοηθήσουν στην ενημέρωση όλων μας γιαυτό τους παρακαλώ να μας γράψουν σχόλια αμέσως μετά τις δύο συγκεντρώσεις τόσο σε Φιγαλεία όσο και σε Ζαχάρω.
Θα ήθελα να αφήσω εσας να κάνετε μια ρεαλιστική αναφορά στο τι θα δείτε και τι θα ακούσετε για να μην υπάρχει η εντύπωση ότι η πληροφόρηση του blog μπορεί να είναι μονόπλευρη.
Θα δημοσιεύσω όλα τα σχόλιά σας.

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ

Είναι ξεφτίλα ορισμένοι να μας παραμυθιάζουν ότι επί Πανταζή η Ζαχάρω έγινε "κεντρο αναπτυξης και πολιτισμου". Μήπως ζουν σε άλλη πόλη;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 4:11 μμ


Ε μα δεν τους ξέρεις? Οι μέθοδοι πολιτικών αγώνων του Πανταζή είναι γνωστοί χροοοοόνια τώρα. Τους τρομάζει και ο ενωμένος λαός, οπότε εμφανίζονται λογίς λογις τιμητές του Αγραπιδά.
Τουλάχιστο βρε παιδία όταν λέτε τάχαμου θα ριξετε λευκό, μην ψηφίζεται Παναταζή στο γκάλοπ, αβγάτισαν απότομα οι ψήφοι υπέρ του
 Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ στις 4:14 μμ


Τα μηχανήματα που διάφοροι φορείς χάρισαν στον Δήμο μας, γιατί σαπίζουν αχρησιμοποίητα στις αποθήκες απέναντι απ' τον ΟΣΕ; Είμαστε τόσο άνετοι που δεν τα χρειαζόμαστε; Θα μπορούσαμε να είμαστε Δήμος πρότυπο για όλη την Ηλεία, κι αντί για αυτό μας ειρωνεύονται. Δεν έχουμε βαρεθεί να μας ξεπερνούν όλοι;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 4:18 μμ

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Κι επειδή έχει γίνει πολλή κουβέντα από πλευράς Πανταζή για την καταπάτηση στο Μπισχινόκαμπο (ξεχνάμε τα παράνομα ενοικιαζόμενα που ο ίδιος έχει χτίσει μες στον Καϊάφα), μήπως είναι καιρός να πούμε ότι η παρανομία μάλλον οφείλεται στον αδερφό του; Κανείς δεν το λέει αυτό. Είμαστε άραγε υπεύθυνοι για κάθε βλακεία που έχουν κάνει τα αδέρφια μας; Θα πρέπει να το πληρώνουμε μια ζωή, κι ας φταίει γι' αυτό άλλος, έστω και συγγενής μας; Έχει περισσέψει η ειρωνεία από τους ανθρώπους του Πανταζή. Αντί να έχουν επιχειρήματα, κοιτάζουν να φοβίσουν τους πάντες, λες και οι Ζαχαραίοι είναι πρόβατα που πρέπει να γυρίσουν στο μαντρί. Ε λοιπόν, δεν είναι έτσι. Αυτά με έκαναν να αγανακτήσω, και από Μπούσμπουρα που ψήφισα την πρώτη Κυριακή θα πάω τώρα στον Αλεξανδρόπουλο: θέλω να μην ντρέπομαι που ζω στη Ζαχάρω.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ... στις 4:08 μμ


ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Μήπως μπορεί κάποιος από τους υποστηρικτές του Πανταζή να μας πει πόσα εκατομμύρια € είναι το χρέος του Δήμου; Τα χρέη της ΔΕΥΑΖ; Πού πήγαν τα λεφτά από τις δωρεές που έγιναν μετά τις φωτιές και αντί να τα πάρουν οι πραγματικοί δικαιούχοι, αγνοείται η τύχη τους;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ

ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΦΙΓΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΡΑΠΙΔΑ.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ στις 4:03 μμ

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ............ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ;;;;;

Πτώση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος κατά 4,5% στο γ' τρίμηνο του 2010, σε σχέση με το γ' τρίμηνο τρίμηνο του 2009, και μείωση κατά 1,1% σε σχέση με το β' τρίμηνο του 2010 κατέγραψε η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Σύμφωνα με την Αρχή η σημαντική μείωση που καταγράφεται στην τελική καταναλωτική δαπάνη και τις επενδύσεις παγίου κεφαλαίου, συνέβαλε στη μείωση του ΑΕΠ.
Ταυτόχρονα η βελτίωση που παρατηρήθηκε και κατά το γ' τρίμηνο στο εμπορικό ισοζύγιο, αντιστάθμισε εν μέρει το αποτέλεσμα των προαναφερόμενων παραγόντων.

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ

Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω σχόλιο. Μπράβο στον άγνωστο που ανέδειξε τα κακώς κείμενα του επί 8 χρόνια δημάρχου μας, κακώς κείμενα τα οπόια ελάχιστοι τολμούν να τα επισημάνουν.Πραγματικά απορώ με τους συμπολίτες μου, που για άλλη μια φορά επιβραβεύουν τον τραμπουκισμό και τις παρανομίες του κ.Πανταζή Χρονόπουλου (ίδετε απειλές στο ιντερνετ κατά συμπολιτών του και κατά του δημοσιογράφου Κώστα Βαξεβάνη-θα σας λιώσω το κεφάλι,κρίμα που δεν τον πέτυχα τον Βαξεβάνη στο Κολωνάκι να τον πλακώσω στις κλωτσιές και λοιπά-όλα αυτά έχουν ειπωθεί μπροστά σε κάμερες,μπορείτε να τα βρείτε στο tube).Αν πιστεύετε πως αξίζει στην πόλη μας να έχουμε αυτήν την προσωπικότητα για δήμαρχο,ξαναψηφίστε τον.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Πολλά θα μπορούσα να πω για τον β' γύρο των εκλογών. Κατ' αρχήν, όσοι κόπτεστε για την περίφημη "ανάπτυξη" που έφερε ο απερχόμενος δήμαρχος στη Ζαχάρω, μήπως θα μπορούσατε να διευκρινίσετε με παραδείγματα σε τι ακριβώς συνίσταται αυτή; Στους δρόμους που έριξε προς κάθε σπίτι(σε όσα δεν πρόλαβε επί 8 χρόνια, το έκανε τις τελευταίες 2 εβδομάδες- γιατί άραγε;) Στις παράνομες καντίνες, που έχουν ήδη τιμωρηθεί με πρόστιμα, και στων οποίων τους ιδιοκτήτες έχει τάξει ότι θα τα επωμιστεί ο Δήμος, αρκεί να τον ψηφίσουν; Στο κλειστό Γυμναστήριο που ουδέποτε ολοκληρώθηκε ή στον Βιολογικό καθαρισμό που είχε την ίδια άδοξη κατάληξη; Στα πεζοδρόμια από μπετόν με κίτρινη διαγράμμιση, που μπορεί εμείς οι Ζαχαραίοι πλέον να τα συνηθίσαμε, αλλά όλοι οι ξένοι που τα βλέπουν γελούν κοροϊδεύοντάς τα; ...Η λίστα θα μπορούσε να συνεχιστεί με πάμπολλα παραδείγματα. Αλλά νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε για τι μιλάμε, άρα δεν χρειάζεται. Άλλο με ενοχλεί - ότι υπάρχει μια νοσηρή ατμόσφαιρα στη Ζαχάρω, η οποία εγκαθιδρύθηκε και τροφοδοτείται από τις (αποδεδειγμένες) παρανομίες του εν λόγω κυρίου. Συνηθίσαμε τόσο πολύ τις "μαγκιές" και τις παρανομίες του, που δεν μας κάνουν καμία εντύπωση πλέον. Τον υπερασπίζονται πολλοί, άγνωστο για ποιο λόγο όμως: ας μην κοροϊδευόμαστε, είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ τα περισσότερα που έχει κάνει. Κι αν ενδιαφερόμασταν να ακούσουμε τι γνώμη έχουν για εμάς οι υπόλοιποι άνθρωποι, θα διαπιστώναμε με λύπη ότι επί της Δημαρχίας του η εικόνα τις πόλης μας έχει υποστεί πλήγμα. Μας έχει διασύρει πανελλαδικά, και δεν μας κολακεύει καθόλου ως πολίτες το να επιβραβεύουμε κάποιον ο οποίος σέρνεται διαρκώς στα δικαστήρια, και μάλιστα καυχιέται για τα όσα κάνει παραβιάζοντας τους νόμους.
Ως Ζαχαραίος, θέλω να αλλάξει αυτό. Δεν αντέχω άλλο αυτήν τη σήψη, που οφείλεται αποκλειστικά στον εν λόγω "κύριο".
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ...



Και για όσους κατηγορούν τον Αγραπιδά και τον Αλεξανδρόπουλο ότι είναι νέα πρόσωπα στη Ζαχάρω (εν αντιθέσει με τον απερχόμενο Δήμαρχο), καλό θα ήταν να θυμηθούν ότι και ο "Δήμαρχος που ζει δίπλα μας" από την Αθήνα μας ήρθε εδώ. Δεν έμενε πάντα "δίπλα μας", όπως τόσο προκλητικά τόνιζαν αυτές τις μέρες.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 2:59 μμ



Ξεχάσαμε πολλά για τον "κύριο" πρώην Δήμαρχο Ζαχάρως: - τις φωτιές, για τις οποίες μάλιστα έχει κληθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης (μαζί με τον Νομάρχη Καφύρα κι άλλους τότε αρμοδίους) -τις ταινίες του, που μας διέσυραν σε όλη τη χώρα, αλλά ακόμη και σε διεθνές επίπεδο. Μας είδαν όλοι σαν γραφικούς παρηκμασμένους τύπους, και αυτή είναι η εικόνα που έχουν όλοι για εμάς πλέον. -τις κατά καιρούς δηλώσεις του, με τις οποίες δεν διστάζει ακόμη και να παραδεχθεί τις παρανομίες του. Γιατί τον επιβραβεύουμε γι' αυτές; -την εξευτελιστική διαχείριση της περίφημης "Αποθήκης", με την οποία τα όσα προσέφεραν πλήθος κόσμου απ' όλη τη χώρα μετά τις φωτιές μοιράσθηκαν με χυδαίο τρόπο στους ημετέρους της νυν Δημοτικής αρχής, τη στιγμή που πολλές φορές τα πραγματικά θύματα της φωτιάς στερούνταν και τα βασικά ακόμα; Με πνίγει το παράπονο - ξεχάσαμε τα πάντα, κι ετοιμαζόμαστε να τον ανακηρύξουμε τον Χρονόπουλο ξανά Δήμαρχο. Αν γίνει αυτό, μετά να μην παραπονιόμαστε για όσα καινούργια αίσχη θα κάνει!
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 3:10 μμ

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΜΥΡΑΣ 7,37% ΣΤΟΝ ΔΗΜΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Γιώργος Αμυράς, είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, εργάζεται ως δημοσιογράφος στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο τα τελευταία 25 χρόνια, ενώ παρουσιάζει την ταξιδιωτική εκπομπή "Μένουμε Ελλάδα". Εργα του, ως θεατρικού συγγραφέα, έχουν ανεβεί σε ανεξάρτητες σκηνές στην Αθήνα, τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο. Ενεργό μέλος του κινήματος των ποδηλατιστών αγωνίζεται για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα. Με τη βοήθεια των νέων της Φολεγάνδρου πρωτοστατεί στη διάσωση και ανάδειξη των πέτρινων μονοπατιών του νησιού.
Υπήρξε αθλητής στίβου μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων (5.000 μέτρα) σε Πανιώνιο και ΠΑΟΚ.



ΚΙΝΗΣΗ "ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΘΗΝΑ"

Με τον συνδυασμό "Επιμένουμε Αθήνα", συμμετείχε στις δημοτικές εκλογές και δεν τα πήγε καθόλου άσχημα. Χωρίς διαφημίσεις και μεγάλες συγκεντρώσεις, δίχως φυλλάδια και αφίσες κατάφερε να βρεθεί στην τέταρτη θέση, συγκεντρώνοντας ποσοστό 7,37%, αφήνοντας πίσω του κομματικούς υποψηφίους και εκλέγοντας στο νέο δημοτικό συμβούλιο δύο συμβούλους.

"Η αφορμή ήταν απλή", τονίζει ο κ. Αμυράς, "μπροστά από το σπίτι μου υπάρχει ένα μικρό παρκάκι και κάθε μέρα έβλεπα τα κάγκελα που είχε τοποθετήσει ο Αβραμόπουλος για να μην παρκάρουν τα αυτοκίνητα. Τα κάγκελα όμως εμπόδιζαν και την πρόσβαση στο πάρκο και σκεφτόμουν: μα κανείς δεν θα τα βγάλει; Μια μέρα είδα συνεργείο του δήμου να τα ξηλώνουν και είπα: να, ο Κακλαμάνης κάνει δουλειά. Την επομένη όμως είδα ότι άλλο συνεργείο ξεκίνησε τη διαγράμμιση για να δημιουργηθούν θέσεις στάθμευσης. Και τότε σκέφτηκα ότι δεν πάει άλλο, κάτι πρέπει να γίνει. Έτσι πήρα την απόφαση να διεκδικήσω το δήμο".

Όπως τονίζει, απλά πράγματα που δεν κοστίζουν θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών της Αθηνάς.

"Έχω ταξιδέψει πολύ τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πόλεις του εξωτερικού και έχω δει πολλές μικρές παρεμβάσεις που διευκολύνουν τη ζωή των πολιτών", τονίζει και προσθέτει, ότι "δεν είναι δυνατόν μια πόλη να μην είναι προσβάσιμη για όλους τους πολίτες της. Να μην έχει θέσεις στάθμευσης για αναπήρους".

Για τις παρόνομες σταθεύσεις είπε:
"Στην Ιαπωνία η δημοτική αστυνομία σε όσους παρκάρουν παράνομα δεν δίνει κλήσεις, αλλά τους κολλάει στο παρμπρίζ ένα αυτοκόλλητο που βγαίνει μόνο με ένα ειδικό μηχανάκι που διαθέτει ο δήμος. Έτσι, ο οδηγός δεν μπορεί να μετακινήσει το αυτοκίνητό του και είναι αναγκασμένος να ειδοποιήσει το δήμο. Αυτό είναι αποτρεπτικό για τους οδηγούς στο να παρκάρουν παράνομα και σίγουρα δεν κοστίζει κιόλας".

ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Εχει δικιο ο φίλος ... και εγω είμαι ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ με την στάση του Κώστα Αγραπιδά. Έχω μια επιφύλαξη μήπως οι κινήσεις αυτές δεν είναι δικές του και είναι "κάποιων" που θέλουν να τον βγάλουν από τώρα εκτός για την επόμενη τετραετία. Δεν πιστεύω ότι η "κολοτούμπα" που λές να ήταν πρωτοβουλία του Αγραπιδά. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε. Εδώ έλεγε καμία συμμαχία και αμέσως μετά τις εκλογές την έκανε.
ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΡΕ ΚΩΣΤΑ  ΠΑΣ ΣΤΟ 23% ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙ???? ΧΑΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ.....ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΗΤΤΑ????
Είσαι ο μελλοντικός ΣΟΒΑΡΟΣ διεκδικητής του ΔΗΜΟΥ με ρίζες απο την ορεινή περιοχή της Φιγαλείας και είσαι γνωστό σε όλη την περιοχή της Ζαχάρως, άρα τί θέλεις ΕΣΥ ΤΩΡΑ???
ΜΕΙΝΕ ΑΠ'ΕΞΩ από όλο αυτο το σκηνικό.
ΜΕΙΝΕ ΑΛΕΚΙΑΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΣΟΥ.
Εδώ λένε ότι στην Φιγαλεία κάποιοι υποψήφιοι σου ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ την ύπαρξη της ΠΡΩΤΗΣ ανακοίνωσης και την έμαθαν απο τις εφημερίδες.......
ΚΑΛΟ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑ.

ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ που "σκοτώθηκε" με φίλους για πάρτυ της κίνησης "ΑΝΑΤΟΛΗ" και που τη  γουστάρισα την φάση όλη.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ στις 2:12 μμ

ΣΧΟΛΙΟ: Παρακαλώ να κρατάμε χαμηλούς τόνους και όχι υπερβολές. Δεν θέλω να έχετε ακραίες θέσεις να καταθέτε με ηρεμο τρόπο τις απόψεις σας.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> παραμένει σταθερός και προσηλωμένος στις αρχές και τις αξίες που εξέφρασε κατά την προεκλογική περίοδο. Οι θέσεις του συνδυασμού εκφράζονται υπεύθυνα με τις δημόσιες τοποθετήσεις, οι οποίες προκύπτουν μέσα από την διαδικασία της συνεργασίας, της συνεννόησης και της συναντίληψης  με τα στελέχη του. Οι απόψεις μας αυτές απηχούν και εκφράζουν τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε στις εκλογές της 7ης Νοέμβρη, τον οποίο ευχαριστούμε ολόψυχα, ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> θα είναι πάντα πιστός και αξιόπιστος συμπαραστάτης των πολιτών.

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ

Ακουσα τη δήλωση που έκανε ο κος Αγραπιδας στη τηλεόραση μετα την πρωτη Κυριακή και την εκτίμησα. Η χθεσινή του δήλωση στην εφημερίδα με μπέρδεψε και η σημερινή ακόμα περισσότερο. Θεωρώ οτι ο ανθρωπος που θέλει να είναι ο επόμενος Δήμαρχος δεν διαθέτει πρωτα απο όλα το απαραίτητο πολιτικό κριτήριο και τη διορατικότητα που πρέπει να έχει ενας ηγέτης, επιπλέον δεν διαθέτει και τούς συνεργάτες εκείνους που θα τον προστατέψουν απο τις αλλεπάλληλες κωλοτούμπες που κάνει. Κρίμα.
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ στις 1:07 μμ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΦΙΓΑΛΕΙΑ

ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΥΡΤΣΑ..

ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ "ΑΜΑΡΤΩΛΕ" ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΑ.
ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΖΑΧΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΔΑ.
ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΔΩ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΡΑΠΙΔΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΠΡΑΣΙΔΑΚΙ, ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΠΗΓΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΕΤΟΣ ΨΗΦΙΣΑ ΑΓΡΑΠΙΔΑ ΛΟΓΩ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΔΩ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.
ΤΡΕΙΣ- ΕΦΤΑ ΕΙΚΟΣΙΜΙΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙ ΕΔΩ.....
ΑΠΟ "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΕΓΙΝΑΝ "ΔΥΣΗ" ΤΟΣΟ ΗΤΑΝ,ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΦΙΛΕ ΑΜΑΡΤΩΛΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 60% ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΠΡΕΠΕΙΑ........

ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ.....


 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ στις 12:06 μμ
 
 
ΣΧΟΛΙΟ: Φίλε μου για την συγκέντρωση του Πανταζή Χρονόπουλου στην Φιγαλεία δεν έγραψα,αλλά ούτε και για την αποψινή του Κώστα Αλεξανδρόπουλου θα γράψω.
Θα γράψω μόνο για τις συγκεντρώσεις που θα γίνουν στην Ζαχάρω.
Για όσα μου γράφεις περί "ΑΝΑΤΟΛΗΣ" δεν είναι φαντασίες μου απλά δημοσιεύω τις ανακοινώσεις που λαμβάνω με μηνύματα.

ΜΗΝΥΜΑ

Ο κάθε ένας από τους 3 υποψηφίους έδωσε τον αγώνα του ενάντια στον πρώην Δήχαρχο, ο λαός αποφάσισε ποιός θα ηγηθεί από τους 3 τη 2-η Κυριακή, όλοι πλέον είναι μαζί του για να έχει η Ζαχάρω-Φιγαλεία νέο Δήμαρχο. Το κατηγορώ ταιριάζει σε όσους με τη σιωπή και την ανοχή τους στήριξαν τον σε αργία πρώην Δήμαρχο.
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ στις 11:19 πμ

Ο ΠΑΝΑΤΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΗΝ ΖΑΧΑΡΩ

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΖΑΧΑΡΩΣ - ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ Ν.Ε.Δ.Α. - ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΗΝ ΦΙΓΑΛΕΙΑ

ΕΔΩ "DIMIOS"......

Έχουμε σήμερα διλλημα;

Το ερώτημα αφορά όχι μόνο το δήμο μας αλλά και όλη τη χώρα. Υπάρχει μεταξύ μας πολίτης αυτής της χώρας που θα εμπιστευοταν την διαχείρηση της πολυκατοικίας που διαμένει η  τη διεύθυνση της επιχειρησής του σε κάποιον που αποδεδειγμένα είναι κλέφτης και ανίκανος να εφαρμόσει τους κανονισμούς;Πιστεύω ότι όλοι μας θα χρησιμοποιούσαμε τις κλωτσιες μας. Δυστυχώς σε επίπεδο διαχειρησης κράτους ή δήμου ξαφνικά χάνουμε τη λογική μας και συμπεριφερόμαστε σαν οπαδοί ποδοσφαιρικής ομάδας.
ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ «ΛΗΘΑΡΓΟ» ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. Γιατί είναι δικά μας. DIMIOS.


ΣΧΟΛΙΟ : Ευχαριστώ για το μήνυμά σου, και για τους προβληματισμούς που βάζεις.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ.....

ΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩ... στις 10:37 πμ


Ειδες λοιπον ποσο πουλημενος ειναι ο λαος της ζαχαρως.την πρωτη κυριακη ηταν ο καθενας με τον συνδιασμο του και εκαναν αγωνα για την δημαρχια και φοραγαν τις γραβατες για να αναλαβουν τις καρεκλες και τωρα πανε ολοι παρεα μηπως και μπορεσουν να ριξουν τον Πανταζη.δεν πιστευω πως καποιος δημοτης της ζαχαρως,τα χρονια που ειναι δημαρχος ο πανταζης να ειδε ιχνος παρακμης.απεναντιας η πολη μας πηρε αλλη μορφη,αλλη αναπτυξη που ολοι την χερομαστε.και αν θυμαμαι καλα ο Πανταζης παντα ανεξαρτητος κατεβαζε τον συνδιασμο του.γιαυτο λοιπον τιμωρηστε τους ρουφιανους και τους καταπατητες και αφηστε τον δημαρχο να κανει την ζαχαρω κεντρο αναπτυξης και πολιτισμου,οπως μας εχει αποδειξει τα τελευταια 8 χρονια...
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 11:08 πμ

ΜΗΝΥΜΑΤΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΩ την πρακτική των τριών υποψηφίων. Αφού ήθελαν το κοινό μέτωπο ενάντιον στον "πρώην" δήμαρχο γιατι κατέβασαν τρεις διαφορετικούς συνδιασμούς.

ΚΑΤΗΓΟΡΩ τον Κώστα Αγραπιδά για την στάση του. Μας έλεγε ότι εκείνος ξεκίνησε ένα αγώνα έντιμο και με νέους ανθρώπους και τώρα συμπράτει σε ένα ψηφοδέλτιο που λίγο πριν τις εκλογές δεν ήθελε συνεργασια.

ΚΑΤΗΓΟΡΩ τον Γιώργο Μπούσμπουρα που για τον ίδιο λόγο δεν έκανε "πίσω" για να υπάρχουν λιγότεροι συνδιασμοί ώστε το αντιΠανταζικό μέτωπο να πιό μαζικό.
ΛΕΥΚΟ και εγώ.......

Από το χρήστη Ανώνυμος στις Συμφωνω απολυτα μαζι σου...Πρεπει να κοιταξουμε το... στις 10:16 πμ


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩ... την 12/11/2010


Ο κάθε ένας από τους 3 υποψηφίους έδωσε τον αγώνα του ενάντια στον πρώην Δήχαρχο, ο λαός αποφάσισε ποιός θα ηγηθεί από τους 3 τη 2-η Κυριακή, όλοι πλέον είναι μαζί του για να έχει η Ζαχάρω-Φιγαλεία νέο Δήμαρχο. Το κατηγορώ ταιριάζει σε όσους με τη σιωπή και την ανοχή τους στήριξαν τον σε αργία πρώην Δήμαρχο.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑΤΑ στις 11:19 πμ
Συμφωνω απολυτα μαζι σου...Πρεπει να κοιταξουμε το καλο του τοπου μασ,περα απο παραταξεις.ουτε εγω ψηφιζω ΠΑΣΟΚ αλλα για ο καλο του τοπου που μεγαλωσα και αγαπω οσο τιποτα,θα ψηφιζα τ παντα.αλλωστε ως ανεξαρτητοσ εχει βαλει υποψηφιοτητα ο κ.Αλεξανδροπουλος...Και στο κατω κατω για να μην ξεχνιομαστε,ο κ.Πανταζης πριν κατεβει ανεξαρτητοσ απο ποιο κομμα υποστηριζοταν?Απο το ΠΑΣΟΚ!!!!Για οσουσ ισως δεν γνωριζουν,ηταν χρονια γραμματεαςτου υπουργου Γιαννοπουλου.Τα λεω αυτα για να θυμομαστε καποια πραγματα και για να καταληξω στο οτι η παραταξη(αφου το θετετε ετσι)ειναι η ιδια.Το θεμα ειναι τι μπορει να γινει για να ευημερισει λιγο ο τοποσ μασ...
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ την 12/11/2010


"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ." ????????????
μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω καλά από αυτό το σχόλιο μήπως 2 μέρες πριν, χάνουμε το νόημα?
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ την 12/11/2010

TOM JONES - Sex bomb

ΜΗΝΥΜΑ

ante re oloi ginate ithikoi!!!??? giati de lete tipota gia ta katapathmena tou kyriou ''entimou'' alexandropoulou?? psifiste ayton pou den exei psifisei pote sti zaxarw!! tora ta efere ta eklogika tou sti zaxarw...kante ton dimarxo
 
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ... την 12/11/2010
 
 
ΣΧΟΛΙΟ : Καλά είναι να γράφετε στα ελληνικά.....

ΜΗΝΥΜΑ

Εγώ πήγα σε όλες τις προεκλογικές συγκεντρώσεις του πρώτου γύρου, εκτός από αυτή του Μπούσμπουρα, όχι για άλλο λόγω απλά γιατί είχα μια υποχρέωση την ίδια ώρα με τη συγκέντρωση του. Η σημερινή συγκέντρωση του Αλεξανδρόπουλου ήταν η μεγαλύτερη μέχρι τώρα. Γέμισε όλη την πλατεία μέχρι την εθνική ενώ και ο κόσμος χειροκροτούσε πολύ. Βέβαια οι εκλογές κερδίζονται στις κάλπες όχι στις πλατείες. Άλλωστε και ο Χρονόπουλος θα λογικά πολύ κόσμο αύριο.
Μου άρεσε πάντως που είδα εκεί τον Αγραπιδά και τον Μπούσμπουρα, όλους ενωμένους. Αν είχαν αυτοί οι 2 κοινό ψηφοδέλτιο με τον Αλεξανδρόπουλο θα τους ψήφιζα απ την πρώτη Κυριακή, αντί για άκυρο που τελικά ψηφίσαμε και εγώ και ο αδερφός μου. Αυτή την Κυριακή μάλλον θα ψηφίσουμε Αλεξανδρόπουλο.
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΨΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ;;;; την 12/11/2010
 
 
ΣΧΟΛΙΟ: Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στην πρόσκλησή μου, ελπίζω να μην αδίκησα την αποψινή συγκέντρωση.

11/11/10

ΜΗΜΥΝΑ

Φίλε με όλο το θάρρος, κυρίως γιατί βρεθήκαμε, τουλάχιστο την πρώτη Κυριακή, να στηρίζουμε τον ίδιο συνδυασμό, θα διαφωνήσω μαζί σου.
Ο Κώστας Αγραπιδάς με την απόφαση του για στήριξη στο συνδυασμό ΝΕ.Δ.Α. δείχνει πως βάζει το μέλλον της Ζαχάρως πάνω απ΄ τις φιλοδοξίες του για την όποια πολιτική καριέρα. Βλέπει ξεκάθαρα πως αυτό που προέχει είναι το φρένο στην παρακμή και την εκποίηση του Δήμου μας.
Θα μου πεις ο Αλεξανδρόπουλος θα κατορθώσει τα παραπάνω? Θα δούμε…Έχουμε όμως άλλη επιλογή?
Αντέχει ο τόπος άλλα 4 χρόνια παρακμής και ανομίας?
Εγώ λέω όχι. Και ο Κώστας ο Αγραπιδάς θεωρώ πως ανάλογα σκέφτεται. Ελπίζω πως ψύχραιμα και πατριωτικά σκεφτόμενος θα συμφωνήσεις κι εσύ. Άλλωστε σε αυτές τις εκλογές και εγώ, και εσύ και όλοι μας, πρέπει να βάλουμε πάνω από παρατάξεις, Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, πρόσωπα και συμφέροντα , τον Δήμο μας.
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 11:51 μμ

ΜΗΝΥΜΑ

Γιατί απλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή, το λευκό και το άκυρο είναι ψήφος υπέρ του τεθέντος σε αργία πρώην Δημάρχου.
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ στις 11:33 μμ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

ΓΙΑΤΙ????? ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΠΙΣΤΕΨΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΓΡΑΠΙΔΑ. ΕΔΩΣΑ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ "ΑΝΑΤΟΛΗ". ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟ...
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ???
 
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ????
 
ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ "ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΥΡΙΩΝ" ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ.... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟΝΙ ΤΟΥ. ΞΕΧΑΣΕ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ NATURA ΚΛΠ? ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΩΡΑ????
ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΠΙΣΚΙΝΟΚΑΜΠΟ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ??? ΔΕΝ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙ????
 
ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ????? ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ?????
 
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΕΥΚΟ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΚΥΡΟ
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
 
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ στις 11:18 μμ

ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΨΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ;;;;

Παρακαλώ τους φίλους που ήταν απόψε στην πλατεία της Ζαχάρως να μας πουν πόσο κόσμο είχε απόψε η συγκέντρωση και να μας πούν την γνώμη τους αν ήταν  ικανοποιητική για να κτυπήσει την συγκέντρωση του Χρονόπουλου.

Δεκτές και οι φωτογραφίες μέσω email.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

η νικη της τιμιοτητας την κυριακη ειναι δεδομενη

Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ... στις 10:03 μμ


ρε μαγκα τσατσε του πανταζη, που την ειδες την υποτονικη συγκεντρωση; ησουν εκει ή παλι από λαμογια και παπαγαλάκια πληροφορησε;

Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ (;;) Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟ... στις 10:01 μμ



 

"ΑΝΑΤΟΛΗ" ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο  συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> πρεσβεύει τις αρχές της νομιμότητας , της διαφάνειας και της  χρηστής διοίκησης. Υποστηρίζει επίσης ότι στην περιοχή επιβάλλεται να επικρατήσουν οι αρχές του κράτους δικαίου που παραβιάζονται συστηματικά από την δημοτική αρχή.
Η δημοτική αρχή έχει χάσει την εμπιστοσύνη της ελληνικής πολιτείας. Παραμένουμε πιστοί στις αντιλήψεις μας. Ο αγώνας που ξεκινήσαμε για να ανατρέψουμε τις κατεστημένες νοοτροπίες και πρακτικές συνεχίζεται και το αποτέλεσμα μπορεί  να ανατραπεί. Καλούμε τους πολίτες να αποφασίσουν με γνώμονα τις παραπάνω αρχές και με βάση το καλό του τόπου. Ευχαριστούμε θερμά τους συμπολίτες μας για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν, ο συνδυασμός <<ΑΝΑΤΟΛΗ>> θα είναι πάντα πιστός συμπαραστάτης των πολιτών.

Related Posts with Thumbnails