ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

1/11/10

ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

"Αμαρτωλό" έχει πλάκα που σου την πέσανε μόλις έγραψες κάτι που ενόχλησε. Σε βλέπω καθημερινά την τελευταία εβδομάδα, έχω όμως διαβάσει και τα παλαιότερα κείμενά σου. Δεν έχεις πλήρη εικόνα απο την περιοχή μας αλλά πιστευω ότι προσπαθείς να μπείς στο κλίμα του Δήμου μας.

Εγώ θα σου στέλνω κάτι που ακούω ή βλέπω ότι δεν είναι "σωστό" και ελπίζω να το ανακοινώνεις.

Θέλω να σου πώ ότι λείπει κάποιο blog που να ασχολείται με την περιοχή Ζαχάρω - Φιγαλεία.

Δεν έχεις τα υπόλοιπα προεκλογικά προγράμματα των άλλων υποψηφίων εκτός απο του Αγραπιδά. Ελπίζω να μην είσαι "μονόπλευρος"..........

Γεία σας και ευχαριστώ.




ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

Θέλω να σου πώ (αφού έχεις διαβάσει και τα παλαιότερα κείμενα μου) ότι βάζω τα προγράμματα όσων μου τα στέλνουν μέσω email. Δεν μπορώ να κάνω για όλα τα προγράμματα ανατύπωση απο εφημερίδες . Ο κ. Αγραπιδάς βλέπω ότι έχει καλή υποστήριξη σε θέματα internet και η ομάδα του μου στέλνει υλικό χωρίς να το ζητήσω. Έχω γράψει ότι περιμένω και απο τους υπόλοιπους συνδιασμούς για να τα ανακοινώσω.
Ήδη ο φίλος Dimios έχει γράψει τις απόψεις του οι οποίες ΑΜΕΣΩΣ βγήκαν στο blog. Η μόνη παρέμβαση που θα κάνω στα κείμενα θα είναι όταν αυτά υβρίζουν πρόσωπα ή ομάδες προσώπων.

Ευχαριστώ για την επικοινωνία σας, ελπίζω να σε ξαναφιλοξενήσω στο blog

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails